1 Kasım 2014 Cumartesi

En İyi Çocuk Ortopedisti Kim?

Bu aralar pek yazasım yok.Takip ettiğim blogların çoğunda ise reklam ;mim birde şu aralar blogerlar birbilerini nasıl pohpohlar diye  ödül yazıları var. Yok şu ödülü aldım bende ödülü diğer 15 kişiye veriyorum muhabbetleri.Yeni; güzel ve faydalı yazılar görmek ve okumak istiyorum artık.
Güzel ve faydalı yazıları görünce benimde yazasım geliyor.Reklam mim ve ödül yazılarını gördükçe hevesim gelmiyor .Bari  itekleye itekleye birşey yazayım da bu miskinliği atayım dedim.



Kızıma 3,5 aylıkken tortikollis teşhisi konmuştu.Tortikollis ne derseniz ?Bebeklerin boynunda ; doğumda veya anne karnında oluşan bir kitle; çocuğun boynunu eğerek bakmasına neden olan bir hastalık.

Çoğu bebeklerde, özellik kız çocuklarında görülüyor.%90  masaj ve yapılan egzersizler ile geçiyor.
İnternette bunun ile çok fazla yazı bulabilirsiniz.

Benim anlatmak istediğim konu ise böyle bir durumla karşılaştınız tortikollis olsun başka bir ortopedik sorun olsun ;çocuğunuzu hangi doktara götürmeniz gerektiği.

Böyle bir durumda ; etrafınızda bulabiliyorsanız bir çocuk ortopedistine veya fizik tedavi uzmanına başvurmanız en doğru hareket olur.İstanbul'da yaşıyorsanız bir kaç doktor tavsiyesinde bulunacağım.




İstanbul'un en kapsamlı hastanelerinden biri Baltalimanı Kemik Hastalıkları  Hastanesi ;bu hastanenin doktorlarından Timur Yıldırım ise bu işin uzmanlarından.İki kez kızımı muayene etti ve gerçekten hastası ile ilgilenen ve açıklayıcı bilgiler veren bir doktor.
Çocuk ortopedi doktorları  pek fazla bulunmuyor bulduklarınızın da muayene ücretleri 200 TL dan başlıyor.Bu yüzden Baltalimanı Kemik Hastalıkları  Hastanesini ve Timur Bey'i kesinlikle tavsiye ediyorum.

Özele götürecek kadar param var , iyi bir doktor tavsiyesi daha  istiyorsanız;çocuk ortopedi uzmanı Ahmet Doğanı tavsiye ederim.Kendisi Gülben Ergen'in programlarına çıkacak kadar ünlü bir doktor:))))Hastası ile çok güzel ilgileniyor ve açıklayıcı bilgiler veriyor.

Özel Başarı Hastanesi Ortopedi uzmanı  Batuhan Kobaner ; hayatımda gördüğüm; hastasıyla inanılmaz ilgilen bir doktor.İşinde o kadar titiz çalışıyor ki hata olmasın diye hastasının röntgen çekimlerini bile kendisi yapabiliyor.Muayenin yanında hastasına tüm açıklamaları yapıyor.Çocuk ortopedisti değil sadece ortopedi doktoru fakat Baltalimanı Kemik Hastalıkları Hastanesinde çalıştığı için çocuklar konusunda da çok bilgili bir doktor.Kendiniz veya çocuğunuz için tavsiye ediyorum.

Ve tatlı dili gülen yüzü, günün hangi saatinde  ararsanız arayın telefonunuzu cevaplayan ; çekinmeden arayacağınız güzel kalpli doktorumuz Gönül Acar.Kendisi ile kızımın tortikollis tedavisi zamanında tanışmıştık.Fatihte bir yerde çalışıyordu şuan ismi aklıma gelmiyor:(((
Doktor amcam sitesine de yazıyor.Bu link ten kendisine her türlü soruyu sorabilirsiniz kesinlikle cevap veriyor.Muayenesine gittiğinizde de sizinle çok güzel ilgileniyor.Çok  güzel bilgiler veriyor ve hasta psikolojisini çok iyi anlıyor.Kendisine bu yazı aracılığıyla da çok teşekkür ederim.

Bu postta paylaştığım doktor isimleri ve görüşleri kızımın tedavisi boyunca gittiğimiz doktorlardır ve kendi görüşlerimdir.Umarım benim gibi '' pimpirikli annelere''  yardımcı olabilmişimdir.Sormak istediğiniz birşey olursa yorum bırakabilirsiniz.


                                                       Herkese Allah'tan Acil Şifalar Dilerim.




18 yorum:

  1. Acil şifalar dilerim kuzuya..
    ne kadar faydalı bir post olmuş bu emeğine sağlık!
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duanız ve beğeniniz için çok teşekkürler

      Sil
  2. Merhaba ,soslubademin blogerler kaynaşşın etkinliğinden geliyorum.
    Sitenizi takibe aldım banada beklerim.
    Bloğumun ilk çekilişinide başlattım ,sizide davet ediyorum.
    Sevgiler

    http://hobium.blogspot.com.tr/2014/10/hobium-blog-cekilisi-basladhaydi-sende.html

    YanıtlaSil
  3. merhaba gereçketen bu doktoru öneriyormusunuz bende muayeneye gittim dizlerden gevşetme yapılır dedi ama düzelme vermedi sadece rahatlarsın dedi kararsız kaldım asıl sonraısında korkuyorum yaşımda 23 daha kötü olurjmuyum diye :(

    YanıtlaSil
  4. yazıda birçok doktor ismi geçiyor.hangisinden bahsediyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim 6 aylık kız bebeğim var ve sağ ayakta kalça çıkığı görüldü 2 aylıkken teşhis kondu ve bandaj takıldı ben istanbulda ortopedi doktoru tavsiye etmenizi isterim yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine hanım öncelikle çok geçmiş olsun.inşallah iyileşir kızınız.ben bu konuda uzman değilim yanlış bir yönlendirme yapmak istemiyorum.yazıda palaştığım dışında bir doktor bilmiyorum.fakat muharrem inan diye bir doktor var.cerrahpaşada çocuk ortopedi profesörü.orda ismi geçiyor ama hastanede muayene etmiyor hep asistanları bakıyor tavsiye etmem.muayenesi 450 tl diye biliyorum.yeri fulyada .arkadaşımın çocuğu orada muayene oldu memnundu.ama ücreti çok pahalı maalesef.benim kızımı asistanları muayene etti.durumunuz iyi ise onu tavsiye edebilirim.tekrar geçmiş olsun.

      Sil
    2. Merhaba,

      Yorumu baya geç gördüm. Nereden gördünüz derseniz Timur hocam ile ilgili bir araştırma yapıyordum. Eğer kalça çıkığı hanımefendi dediği gibi bebeklerde ve çocuklar 0 - 16 yaş grubu için bende türkiye'de tek bir tane doktor tavsiye ederim. Oda Timur YILDIRIM Timur hoca kendini sürekli geliştiren bir doktor. Ayrıca artık prof. neden bu kadar övüyorsun derseniz. Ben 14 yaşımda perthes tanısı kondu çok hastane gezdim ama timur hoca kadar yakın gelen bir doktor ve ekip görmedim. Şuan durumun nedir derseniz. Kalça protezi ile çok rahatım. TAbi artık o bakmıyor yaş oldu 22 farklı bir ekipteyim aynı hastanede ama hala kendisi takip eder. Ve cana yakındır. Eğer kendisi ile internet ortamında görüşmek isterseniz. tyildirim@baltalimani.gov.tr adresinden ulaşın akşamları cevap yazar.

      Hayat kurtanaran tek doktordur benim gözümde. Gözünüz kapalı kızınızı ilk önce Allaha sonra Timur hocaya emanat edebilirsiniz.

      Bana ise baris@bsakizli.com veya sosyal medyadan bsakizli olarak ulaşabilirsiniz.

      Not: @Özgüllük reklam vs. yapmak istemedim. Eğer bir sakıncası varise değiştirek tekrar yayımlayabilirsin.

      İyi Geceler.

      Sil
    3. merhaba barış bey blogun amacı bilmediğimiz şeyleri paylaşarak öğrenmek.sizin bu yorumunuz içinde çok teşekkürler.umarım birçok aileye yardımcı olur.

      Sil
  6. Teşekkürler çok sağolun bende o doktoru araştırdım ona götürmeyi düşünüyorum bir de balta limanı kemik hastanesindeki timur yıldırımı düşünüyorum sizde galiba o doktora gitmişsiniz iyi mi tavsiye eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. timur bey iyi bir doktor en azından hastanede bile kendisi muayene ediyor.ama bir kez tek götürdüm.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Hayır değil .ayrıca Florya'da biruni Üniversitesi hstnesi var özel hastane doc yavuz sağlam muayenesi ücretsiz diğer şeyler ücretli elinizde rontgen Mr var ise ücret ödemeden muayene olup cikiyorsunuz tavsiye ederim

      Sil
    2. benım cocugum hıdrosefalı santı var yuruyemıyor 5yasında bır bacagı dıyerınden kısa yardımcı olursanız sevınırım

      Sil
    3. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin.ben doktor degilim sadece tavsiye olarak doktorların isimlerini paylaştım kendileri yardimci olabilir ancak.

      Sil
  8. MERHABA BENİM KIZIMIN KALÇASINDA GELİŞİM GERİLİĞİ VAR BALTA LİMANINA GÖTÜRCEM 21.02.2017 DE BEN KARSTAN GELİYORUM BANA YARDIMVI OLURMUSUNUZ DOKTOR ARAŞTIRDIM GERÇEKTEN KALİTELİ DOKTORLAR VAR AMA ÇK ZOR KAra vermek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok geçmiş olsun.yazımda belirttiğim timur bey iyidir.tabi kendisi muayene ederse ne yazık ki hep asistanlar bakıyor.ama bazende kendisi bakıyor hala orda mıdır bilemem.maddi durumunuz var ise bu işte uzman MUHARREM inan a gösterin derim.ben gitmedim ama giden arkadaşlarım memnun.muayene ücreti bayağı tuzlu fulyada yeri var.telefonda sorun belki yardımcı olurlar.cerrahpaşadada doktor ama sakın oraya gitmeyin kendisi hiç bakmıyor hep asistan.birde şöyle yapın tüm tahlilleri röntgenleri devlette yapın sonra bu sonuçlar ile herhangi bir özel hastanede çocuğunuzu muayene ettirin bazı hastaneler muayene ücreti almıyor.mesela floryada biruni hastanesi ama diğer işlemler ücretlidir.umarım yardımcı olmuşumdur.

      Sil
  9. Merhaba benm bebeğim pes ekinovarus ayak içe dönüktu daha iyi bir doktora gostermek istiyorum balta limanindan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir,Lütfen yorum bırakın...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

#‎AcıktığımHerAn‬ #Işıltım Yeter #icindekiyemekaski #sartlisurtlutemizlik 10 Bitkili çay 170 3 idiots Aamir Khan ABC Abiye AEG Ahmet Doğan Ahşap Boyama Ahşap Boyama Çay Kutusu Ahşap Boyama Kaşıklık Ahşap boyama kursu Ahşap doku Ahşap doku aparatı Ahşap kursu ahşap obje Alix Natura Saç Boyası alo Alt Değiştirme örtüleri Alt Değiştirme Örtüsü AR 391 7/24 Arçelik Arçelik 9146 YK artebella arzum Ateş Dizisi Aussie Sıvı Saç Kremi ayakabı Aynı Yıldız Altında Baby & Me Baby&me Babydream Yüz Ve Vücut Kremi Bakır Tepsi Bakırköypazarı Banyo bardak bardak altlığı barut ağacı Batuhan Kobaner bebek bebek bakım kutusu Bebek bezi Bebek Elbisesi bebek odası Bebek Saç Bandı Nasıl Yapılır ? bebek şekeri Bebek Temizleme Pamuğu bedava dekupaj kağıtları Bellanın Gelinliği Benri Benri Bebek Temizleme Pamuğu bere Betty Boop Lipstick Beyazlatıcı Diş Macunu Bıtım Sabunu Biberiye Bim Bind activ Bingo Bingo Lacivert Güç Bioderma Bisiklet Body Lotion Bubchen Bulaşık deterjanı bulaşıklık bumerang Burak Sağyaşar burnt amber Butik Sabun C&A cadence Cadence renkli inciler Cadence renkli inciler.Altem boya Cam boyama Camsil Canbebe Chicco Cif claires Combo Country Tarzı Cüzdan çamaşır deterjanı Çanta Çantacım Çarpık Basma çatlatma medyumu çay çaycı çaymakinası çocuk elbisesi çocuk odası Çocuklar İçin Hangi Resim Boyası Alınmalı ? dalin damacana dantel Daye Miro dekorasyon dekorasyon. Dekupaj Dekupaj resimleri deterjan DIY Diadermine Ekspres 3 ü 1 Arada Temizleyici Su Diana Gabaldon diyet Dizi Doğum Günü Pastaları dolap Dombra domol dore kahve Dursun Ali Erzincanlı Duvar Kağıtları Düğün Düz Gelinlik Ayakkabıları E-Bebek Elbise ELECTROLUX Elif zeynep hobi Eminönü En İyi Çocuk Ortopedisti Kim En iyi Islak Mendil English Home English HomeMinder Epsilon Esse Essenso Eti Matik ev Evim Sensin EWW1697MDW F14A8RDS5 Fahriye Evcen fakir Fakir CEREMONY ferforje Feridun Kunak Fırın temizleyici fincan seti Flink&Sauber Flormar form çayları Forum İstanbul free decoupage Funda otu Gelin Gelin Ayakkabıları Gelin çiçeği Gelin sabunu gelinlik giyim Gliss Glitzi Power Inox Gönül Acar Gratis greengate güğüm. güneş gözlüğü H&M Hamur kabartma Hatice Şendil Hello Kitty Hijab himalaya Himalaya Herbals Mint Fresh Diş Macunu Himalaya Herbals Sparkly White homend Hoover Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan Hurma Hurma ile Nasıl zayıflanır ? Hükümet Kadın IKEA Ikea Mutfak IKEA;COUNTRY TARZI ;FERFORJE YATAK;IKEA MUTFAK Isana Isırgan otu ıslak mendil Islak mendil İbrahim Saraç İçe Basma İğne oyası indirim İsmek James Hunt jel kapsül Jenny willy John Green Judith Mc Naught Kalemlik karaca kekik Kızıl Elma.Furkan Palalı Koleston kolye korkmaz Koska koton kozmetik krem kumaş Kurutmalı Çamaşır Makineleri küp küpe Lalla Salma lc waikiki LG lipbalm lipton Loreal Luna Madamecoco Magic Lip Balm Mahsun Kırmızıgül Makyaj Makyaj dolabı Makyaj Temizleme Suyu Makyaj Temizleme Sütü Marc Mardin Mardin Türküsü marka Masa Örtüsü mate Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi mayo Mehmet Günsür Mert Turak Mevlüd Kandili Minel Total 7 Mintax MNG kargo Molfix mont Mucize mum eskitme mutfak Mutfak Örtüleri ne alsam Neva Color Nikah şekeri Niki Lauda Nişankıyafeti oje olay omo.persil Oriflame Oriflame Mini Ruj Paleti Outlander Özcan Deniz Pastel Pastel Rimel pdf kitap peçete peçete dekupaj Peçetelik perde perwoll Polyester Tepsi porselen Poşetlik Praktiker Premier Prima ptp-3045 Pudra Pure Beauty Pure Beauty CC Krem Pure Beauty White & Bright Temizleme Köpüğü Rapor parası Resim Çatlatma Tekniği rezene Rimel Rimmel Extra WOW Lash Rimel rinso Rita Hunter Rival de Loop Rival De Loop Clean & Care Temizlik Köpüğü Rojda Rossmann Royaltea 1708 Ruj Rush sabun Sabun Buketi Sabuncuhan Saç Boyası sahil ayakkabısı SAKSI samsung Schwarzkopf Schwarzkopf Ultimate Oil Elixir Sen yarim idun Sensibio H2O SGK Show By Pastel Sırt Ve Göğüs Dekolteli Gelinlik Modelleri sıvı deterjan Sızdırmaz sinirli ot sleepy söz kıyafeti stencil su damacana su küpleri su matarası su sebili Süeda erduran Sünger Bez syoss boya syoss şampuan Şampuan Şarkhan Şok market T-Shop tabak Takı Takı Dolabı Tarçınlı su Tavsiye Tavsiyekanalı Tavuk Göğsü Tatlısı tedi tencere Tesettür The Balm The Balm Concealer The rimmel Timur Yıldırım Today Kruvasan Toka Tulipa Tuvalet temizleyici ucuzluk Valiz Valy VAZO VERYME EXTENDABLACK MASCARA Vileda vintage vintage bridal Watsons WD0804W8N WDYN 9646 PG Wedding flowers Wet n Wild Wood Granier woolite Yağ çözücü yağlıboya eskitme Yenişehir Yeşilçay Yüz Maskesi Yüzey Temizleyici Zafere Hücum zayıflama Zeytin yaprağı

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *